wtorek, 20 września 2022

Najcenniejszy nabytek w kolekcji

 Hej,

Jak już wspomniałem w poprzednim poście, próbuję poszerzyć swoje botaniczne horyzonty i tym samym w tym roku trafiła do mnie mała sadzonka monstery.Nie jestem specjalnym entuzjastą monster, ale w tej się zakochałem, a jest nią Monstera deliciosa "Thai Constellastion".

 Rośnie póki co bezproblemowo, jak przy bananach w tym roku mam ciągła walkę to z przedziorkiem to niedoborami, to monstera rośnie powoli, ale stabilnie. Postawiłem ją na parapecie z ekspozycją zachodnio-południową, więc dawkę światła ma obfitą. Nawożę, co dwa tygodnie nazowem do roślin zielonych i widzę, że te warunki jej naprawdę służą.

Zobaczymy, co czas pokaże. Na razie jestem na etapie odbudowy roślin, ponieważ przeprowadziłem się w tym roku nad morze do mieszkania, więc warunki się zmieniły i nie wszystko mogło pojechać ze mną, ale trzeba teraz zazielenić mieszkanie : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz