środa, 3 września 2014

03.09.14

W gruncie u mnie rosną jeszcze maurelli, ventricosum, basjoo i siam ruby. reszta trafila do doniczek, a do domu dałem dużą velutinę, SDC, DC, coccinee, sumatranę i ornatę, bo dostawały plamek grzybowych z powodu zimnych nocy. Doszły do mnie dzisiaj basjoo od znajomego do zimowego testu, otrzymałem rośliny z Niemiec, a przede wszystkim byłem ponownie we wrocławkim Ogrodzie Botanicznym, z którego dodam kilka zdjęć.

Kwitnąca albicja julibrissin odm. "boubri". Zimuje w gruncie przykrywana agrowłókniną.
Owoce pomarańczy trójlistkowej (zimuje w gruncie)
I zdjęcia dnia! Kwitnący bananowiec musa acuminata, ja uważam, że to SDC, kolega jest za DC. Niestety odmiana nie jest znana.



Musa acuminata
I moje dwa nabytki.
Helen's hybrid
Musa manzano/FHIA-18
Stare banany niewiele się zmieniły, więc dodam kolejne ujęcia z jakiś czas.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz